«Атамекен» Қазақстан Республикасының Ұлттық кәсіпкерлер палатасы
Бизнестің сенімді серіктесі

Алматыда Кәсіпкерлерге қызмет көрсету орталығы мекенжайын өзгертті

25 Мамыр 2020 - Алматы қаласы
704 просмотров

Енді кеңестерді Алматы қаласы Кәсіпкерлер палатасының Жібек жолы даңғылы, 135 мекенжайы бойынша алуға болады.

Бұрын Достық даңғылы 160 мекенжайы бойынша орналасқан Алматы қаласының Кәсіпкерлерге қызмет көрсету орталығы (КҚКО) 25 мамырдан бастап Алматы қаласы Кәсіпкерлер палатасының кеңсесінде жұмыс істейді.

Кәсіпкерлер сервистік қызметтерді тегін Кәсіпкерлерге қызмет көрсету орталығында офлайн негізінде ала алады, сондай-ақ, services.atameken.kz. сайты арқылы онлайн алуға да мүмкіндік қарастырылған. Бұл тегін, тез және ыңғайлы. Ол үшін тіркеліп, қызметті таңдап, сұранысты қалдыруыңыз қажет, сондай-ақ оның орындалу барысын да  бақылап отыруға болады.

Кәсіпкерлердің онлайн және офлайн режимінде ала алатын қызмет түрлерінің тізімі:

1. Онлайн және офлайн: бухгалтерлік және салық есебін жүргізуге, сондай-ақ статистикалық есептілікті жасауға байланысты қызметтер:

1)      салық заңнамасы және кәсіпорынның бухгалтерлік қызметін реттейтін заңнама мәселелері бойынша кеңес беру;

2)      бастапқы құжаттарды өңдеу, салықтарды және бюджетке басқа да аударымдарды есептеу мәселелері бойынша кеңес беру;

3)      бухгалтерлік есепті жүргізу бойынша кеңес беру;

4)      «1С-Бухгалтерлік есеп» бағдарламасымен жұмыс істеу бойынша кеңес беру;

5)      салық және статистикалық есептерді дайындау және тапсыру бойынша кеңестер;

6)      басқа ұйымдар үшін Қаржылық қызмет бойынша қосымша есептерді жасау туралы кеңес беру;

7)      салықтық және статистикалық есептерді дайындау.

2. Тек онлайн негізде: сыртқы экономикалық қызмет бойынша кеңес беру қызметтері:  

1)      кедендік заңнама және кедендік рәсімдер саласында;

2)      сыртқы экономикалық қызмет үшін лицензиялар, рұқсаттар алу бойынша;

3)      ЕАЭО аясында тауарларды декларациялау;  

4)      сыртқы экономикалық қызмет бойынша.

3. Тек онлайн негізде: интернет маркетинг бойынша қызметтер:

1)      электрондық сауда жүргізу мәселелері бойынша кеңестер;

2)      электрондық сауда алаңдарда тауарлар мен қызметтерді орналастыру бойынша қызметтер;

3)      әлеуметтік желілерде бизнесті жылжыту бойынша кеңестер (SMM маркетинг);

4)      іздеу жүйелерінде сайтты дамыту бойынша кеңес беру;

5)      интернет-маркетинг құралдарын пайдалану бойынша кеңес беру.

4. Онлайн және офлайн негізде: мыналарды қоса алғанда, заңгерлік қызмет көрсету түрлері:    

1)      кәсіпорынды (жеке кәсіпкерді) тіркеуге, қайта тіркеуге, таратуға құжаттарды дайындау бойынша кеңес беру қызметтері;

2)      кәсіпорынды (жеке кәсіпкерді) тіркеуге, қайта тіркеуге, таратуға құжаттарды дайындау;

3)      келісім-шарт жобаларын әзірлеу бойынша кеңес беру;

4)      электрондық форматта шарттардың жобаларын әзірлеу;

5)      азаматтық, еңбек және кәсіпкерлік құқық саласындағы кеңестер;

6)      құжат айналымын жүргізу бойынша кеңес беру;

7)      кадрлық құжаттарды және құжат айналымын жүргізу бойынша кеңес беру;

8)      құжаттардың Қазақстан Республикасы заңнамасының талаптарына сәйкестігін тексерумен байланысты кеңес беру қызметтері.

5. Онлайн және офлайн негізде: маркетинг мәселелері бойынша қызметтер, соның ішінде:      

1)      баға саясатын әзірлеу бойынша кеңес беру;

2)      банктердің кредит беруі үшін бизнес-жоспарды әзірлеу және мемлекеттік қолдау шараларын алу бойынша кеңес беру;

3)      банктерден кредит алу үшін бизнес-жоспар әзірлеу және мемлекеттік қолдау шараларын алу;

4)      тауарларды және/немесе жұмыстарды және/немесе қызметтерді жылжыту жоспарын талдау, тауарларға және/немесе жұмыстарға және/немесе қызметтерге сұраныс үлгілерін зерделеу бойынша кеңестер;

5)      бәсекелестік ортаны талдау бойынша кеңес беру.

6. Тек онлайн негізде: ақпараттық технологияларға қызмет көрсету саласындағы қызметтер:

1)      интернет-ресурстарды әзірлеу және қолдау бойынша кеңестер;

2)      кәсіпорынның (жеке кәсіпкердің) сайт – визиткасын әзірлеу;

3)      есептерді электронды тапсыру бағдарламасына кеңес беру және орнату;

4)      «1С-Бухгалтерлік есеп» бағдарламасын орнату және қолдау бойынша кеңес беру.

7. Онлайн және офлайн: Мемлекеттік сатып алуға, ұлттық компаниялар мен жер қойнауын пайдаланушыларды сатып алуға байланысты қызметтердің түрлері:      

1)      Байқаулармен/тендерлерге қатысу үшін өтінімдерді әзірлеуге қатысты кеңес беру;

2)      Қазақстандағы сатып алулардың бірыңғай құрылымдық ақпараттық базасы бар Интернет көзіне қашықтықтан қосылу;

3)      сатып алуды ұйымдастырушылардың әрекетіне/әрекетсіздігіне шағымдану бойынша кеңес беру;

4)      сатып алуды ұйымдастырушылардың әрекетіне/әрекетсіздігіне шағымдану;

5)      алдын-ала біліктілік тізіліміне енгізу бойынша кеңес беру;

6)      мүгедектерді ұйымдастыру тізіліміне енгізу жөніндегі кеңес;

7)      «Самұрық-Қазына» АҚ адал жеткізушілер тізіліміне енгізу бойынша кеңестер беру;

8)      Электрондық сатып алу порталында тіркеу бойынша кеңес;

9)      Электрондық сатып алу тізіліміне енгізу бойынша кеңес («Самұрық-Қазына» АҚ тауар өндірушілері)» беру.

8. Онлайн және офлайн негізінде: отандық тауар өндірушіге өндірілетін өнімді (бұдан әрі – ОТӨ) өткізуге жәрдемдесу бойынша кеңес беру қызметтері:   

1)      сауда алаңдарында ОТП тауарларын жылжыту және / немесе өткізу жөніндегі кеңестер;

2)      ОТП өнімдерінің тұсаукесерін өткізу үшін сауда компанияларымен өндірушілердің кездесулерін ұйымдастыруға жәрдемдесу;

3)      ОТБ-мен сауда алаңдарын жалға алу шарттарын жасасу бойынша кеңес беру;

4)      сауда алаңдарында ОТП өнімдерін жеткізу шарттарын жасау бойынша кеңес беру.

9.  Онлайн және офлайн негізінде: электрондық цифрлық қызметтерді ұсыну бойынша кеңес беру қызметтерінің түрлері:

1)      электрондық үкімет порталымен жұмыс бойынша кеңес беру;

2)      электрондық-цифрлық қолтаңбаны алу және пайдалану тәртібі бойынша кеңес беру, жеке кабинетте жұмыс істеу дағдысы (www.pki.gov.kz и www.egov.kz);

3)      ақпараттық жүйелерде ШОК субъектілері үшін электрондық қызметтерді алу тәртібі мен тәсілдері бойынша кеңес беру.

 

 


Серіктестер